Riviéra Kemping Alsóörs: elkezdtünk nyaralni

Az alsóörsi Riviéra Kemping egy fix lakókocsis kemping, ahol annak ellenére is lakókocsiban (lakókonténerben) tölthettünk el egy hetet a Balaton partján, hogy se jogsink, se lakókocsink nincs. A kemping vendégeként saját, elkerített strandrészre járhattunk napozni, amit egyébként nem szeretünk, ezért mi csak pihenni és lángost enni mentünk át oda.

A családias környezetet teremtő kempingben szinte minden lakóautónak más tulajdonosa van, ezért a szállások egyediek és változatosak. Sok a törzsvendég, ezért egyes lakókocsik tenyérnyi kertjében paradicsom nő és virágok teszik színessé az egyébként is zöld területet.

A kempinget egyik oldalról a Balaton parti nádas, másik oldalról a vasút és a vele párhuzamos járda határolja. Az elkerített terület mellett a szintén elkerített strand található. Itt már nincsen nádas, mint a kempingben, helyette a jellegzetes sziklás parton átívelő retro vaslépcsők tették lehetővé, hogy bejussunk a Balaton vizébe.

A strandot hosszú büfésor választja el az utcától, a büfék a strandon kívüli és belüli vendégeket is kiszolgálják, kivéve szeptemberben, amikor a legtöbb büfé már bezár, hacsak nincs kánikula. Sajnos mi borús, szeles időt fogtunk ki, ezért javarészt bringáztunk a környéken.

Balatoni szállások Alsóörsön, a motorosok körében népszerű tóparti településen. Kempingek, kerékpár bérlés, védett madarak, Balaton. Ott a helyed!