Még jó, hogy a programozók időben közbeszóltak és véget vetettek ennek a videónak! Hajszál híján fel sem töltöttük, mert kissé negatívra sikeredett. Valójában pont az volt a lényege, hogy muszáj beszélnünk az ilyen dolgokról, mert már sokadik hasonló eset történt velünk és valószínűleg nem mi vagyunk az egyetlenek!
Az online rendelésekben eddig 100%-ban megbíztunk, de így a sokadik csalódás után már kicsit elgondolkodtunk, hogy bizonyos termékeket inkább személyesen szerzünk be. Ami érdekes, hogy a zöldséggel nem jártunk így, míg a zöldségnél drágább termékeknél már többedszer jártunk úgy, hogy reklamálni kellett.
Olyan előfordul, hogy valami hibás, arról a kereskedő sem feltétlenül tehet, de amikor hosszas reklamáció szükséges ahhoz, hogy egyáltalán utánanézzenek, mi lehet a probléma, az azért bosszantó. Sajnos egyre sablonosabbak az ügyintézések és „egy hülyeként” kezelnek a többi közül. Nekünk egy a fontos, ha valamivel problémánk van, lássuk a másik oldalról a segíteni akarást…
Ebben az esetben úgy néz ki, akadálymentesen orvosolják a problémánkat, de nem mindig van ez így! Ha megérkezett a csere mikrofon, reméljük, te is észre fogod venni! =)