Ez volt Pesten: háziorvos történet

Az ember gyakran nincs tisztában a lehetőségeivel. Főleg ami az egészségügyet illeti. Az internetnek hála ma már egész könnyen megszerezhető a szükséges információ a nyitvatartásokról, a különböző ügyes-bajos dolgainkhoz tartozó ügyintézésekről, de sajnos még mindig vannak olyan hiányosságok, amiket a digitalizáció virágkorában nem tudunk megérteni.

Miután odatelefonáltunk a háziorvosunknak, de külön időpontot nem kaptunk, a rendelőben a sorunkra várva azzal szembesültünk, hogy ugyanabban az épületben a másik háziorvoshoz digitális rendszeren keresztül lehet időpontot foglalni. Bár ez a lehetőség nekünk is nagyon jól jött volna, most mégsem jutottunk volna előrébb. Hogy miért, arról mesélünk az alábbi videóban.

A tanulságot levontuk, most sem jött meg a kedvünk sem a „gyógyszer” szedéshez, sem az ok nélküli orvoslátogatáshoz. A digitális időpont foglalás mindenesetre nagyon jó ötlet, egy weboldalon kell időpontot foglalni, minthacsak a moziba mennél, a helyszínen pedig egy kártyaleolvasó azonosít téged, az időpont-foglalóját, így rövidesen várakozás nélkül beléphetsz a rendelőbe!

A korábbi gyakorlatban mind a háziorvosoknál, mind a különböző szakrendeléseken más és más „szokás” szerint zajlott és zajlik a mai napig a betegek fogadása. Volt, ahol a TAJ kártyát asszisztens vette el, vagy be kellett dobni az „ajtónyíláson”, máshol a betegfelvétel kis ablakon keresztül történik. Mindenkinek az lenne a legjobb, ha a több órás várakozást követően az orvosok nem azzal fogadnának, hogy időpontot kell kérni, pláne nem azzal, amivel mi szembesültünk…

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .