Ez volt Pesten: háziorvos történet

Az ember gyakran nincs tisztában a lehetőségeivel. Főleg ami az egészségügyet illeti. Az internetnek hála ma már egész könnyen megszerezhető a szükséges információ a nyitvatartásokról, a különböző ügyes-bajos dolgainkhoz tartozó ügyintézésekről, de sajnos még mindig vannak olyan hiányosságok, amiket a digitalizáció virágkorában nem tudunk megérteni.

Miután odatelefonáltunk a háziorvosunknak, de külön időpontot nem kaptunk, a rendelőben a sorunkra várva azzal szembesültünk, hogy ugyanabban az épületben a másik háziorvoshoz digitális rendszeren keresztül lehet időpontot foglalni. Bár ez a lehetőség nekünk is nagyon jól jött volna, most mégsem jutottunk volna előrébb. Hogy miért, arról mesélünk az alábbi videóban.

A tanulságot levontuk, most sem jött meg a kedvünk sem a „gyógyszer” szedéshez, sem az ok nélküli orvoslátogatáshoz. A digitális időpont foglalás mindenesetre nagyon jó ötlet, egy weboldalon kell időpontot foglalni, minthacsak a moziba mennél, a helyszínen pedig egy kártyaleolvasó azonosít téged, az időpont-foglalóját, így rövidesen várakozás nélkül beléphetsz a rendelőbe!

A korábbi gyakorlatban mind a háziorvosoknál, mind a különböző szakrendeléseken más és más „szokás” szerint zajlott és zajlik a mai napig a betegek fogadása. Volt, ahol a TAJ kártyát asszisztens vette el, vagy be kellett dobni az „ajtónyíláson”, máshol a betegfelvétel kis ablakon keresztül történik. Mindenkinek az lenne a legjobb, ha a több órás várakozást követően az orvosok nem azzal fogadnának, hogy időpontot kell kérni, pláne nem azzal, amivel mi szembesültünk…

 

Vélemény, hozzászólás?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.